Niet lang meer! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu Niet lang meer! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu

Niet lang meer!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

28 April 2010 | Nederland, Wageningen

Het is een hele tijd geleden sinds ik mijn laatste reisverslag heb geplaatst, maar mijn volgende reis komt nu steeds dichterbij!

Zoals velen van jullie misschien al weten, ga ik komende zomer weer vrijwilligerswerk doen. Ik ga Engelse les geven op een middelbare school in het Noordoosten van Thailand. Dit is het armste deel van Thailand. De kinderen op deze scholen komen vaak van arme boerenfamilies. Door Engels te leren, hebben deze kinderen betere toekomst mogelijkheden.

Vorig jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Kaapstad, Zuid-Afrika. Hier heb ik gemerkt hoe je met iets kleins al heel veel kunt betekenen. Daarom heb ik besloten dit jaar geld in te zamelen dat ik kan besteden aan de kinderen in Thailand. Ik zal van dit geld schoolspullen kopen zoals boeken, schriftjes en pennen. Zodra ik daar ben zal ik met de schooldirecteur overleggen wat het hardst nodig is in de school. Misschien is het zelfs mogelijk een uitstapje voor de kinderen te organiseren.

Ik doe daarom een beroep op jullie voor een kleine donatie. Hoe klein het ook is, alles is welkom. Ik weet zeker dat de kinderen in Thailand dankbaar zullen zijn. Daarnaast is Thailand super goedkoop. Voor maar liefst 50 cent kun je een complete maaltijd kopen! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van wat ik met het geld doe. Via deze site kunnen jullie mijn hele reis volgen. Door linksonder onder het koptje 'Blijf op de hoogte' je emailadres in te vullen, krijgen jullie elke keer als ik een reisverslag plaats hier een mail van.

Jullie kunnen elk bedrag, hoe klein dan ook, overmaken op: 8924218
Onder naam van: KAC Meeks
Onder vermelding van: Thailand

Ik hoop dat jullie de kinderen in Thailand willen helpen!

Alvast bedankt,

Karlijn

  • 28 April 2010 - 12:18

    Martin & Ria Maessen:

    Hoi Karlijn

    Je bent een kanjer,
    we wensen je een heel fijne reis.

  • 04 Mei 2010 - 14:54

    Monique Vanden Esker:

    Hoi Karlijn,

    Ik vind het geweldig, zeker nu de politieke toestand daar iets rustiger schijnt te zijn!
    Als jij geniet, dan lees ik het hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Mijn naam is Karlijn, ik heb Voeding & Gezondheid gestudeerd aan de Wageningen Universiteit en ben sinds januari 2013 promovendus in Amsterdam bij de AMC-UvA. In 2009 heb ik mijn eerste grote reis gemaakt. Ik heb toen vrijwilligerswerk gedaan in een kindertehuis in Zuid-Afrika. De zomer erna, 2010, heb ik geschreven over mijn 2e grote avontuur: Engelse les geven op een middelbare school in Thailand. In 2011 kon ik voor het eerst reizen combineren met mijn studie door middel van een stage in Namibië. Het project waar ik momenteel op promoveer is internationaal georiënteerd waardoor ik veel kan reizen. Ik ben ervoor onder andere naar Ghana en Kameroen geweest. Via dit reisdagboek houd ik jullie op de hoogte van belevenissen tijdens mijn reizen.

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 91228

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 05 Juli 2015

National Institutes of Health

17 Augustus 2014 - 08 September 2014

Mbale

01 Januari 2013 - 02 Maart 2014

RODAM

22 Mei 2011 - 19 Oktober 2011

Synergos

27 Juni 2010 - 05 Augustus 2010

Volunthai

02 Juli 2009 - 03 Augustus 2009

Masigcine

Landen bezocht: