Niet lang meer! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu Niet lang meer! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu

Niet lang meer!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

28 April 2010 | Nederland, Wageningen

Het is een hele tijd geleden sinds ik mijn laatste reisverslag heb geplaatst, maar mijn volgende reis komt nu steeds dichterbij!

Zoals velen van jullie misschien al weten, ga ik komende zomer weer vrijwilligerswerk doen. Ik ga Engelse les geven op een middelbare school in het Noordoosten van Thailand. Dit is het armste deel van Thailand. De kinderen op deze scholen komen vaak van arme boerenfamilies. Door Engels te leren, hebben deze kinderen betere toekomst mogelijkheden.

Vorig jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Kaapstad, Zuid-Afrika. Hier heb ik gemerkt hoe je met iets kleins al heel veel kunt betekenen. Daarom heb ik besloten dit jaar geld in te zamelen dat ik kan besteden aan de kinderen in Thailand. Ik zal van dit geld schoolspullen kopen zoals boeken, schriftjes en pennen. Zodra ik daar ben zal ik met de schooldirecteur overleggen wat het hardst nodig is in de school. Misschien is het zelfs mogelijk een uitstapje voor de kinderen te organiseren.

Ik doe daarom een beroep op jullie voor een kleine donatie. Hoe klein het ook is, alles is welkom. Ik weet zeker dat de kinderen in Thailand dankbaar zullen zijn. Daarnaast is Thailand super goedkoop. Voor maar liefst 50 cent kun je een complete maaltijd kopen! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van wat ik met het geld doe. Via deze site kunnen jullie mijn hele reis volgen. Door linksonder onder het koptje 'Blijf op de hoogte' je emailadres in te vullen, krijgen jullie elke keer als ik een reisverslag plaats hier een mail van.

Jullie kunnen elk bedrag, hoe klein dan ook, overmaken op: 8924218
Onder naam van: KAC Meeks
Onder vermelding van: Thailand

Ik hoop dat jullie de kinderen in Thailand willen helpen!

Alvast bedankt,

Karlijn

• 28 April 2010 - 12:18

Martin & Ria Maessen:

Hoi Karlijn

Je bent een kanjer,
    we wensen je een heel fijne reis.

• 04 Mei 2010 - 14:54

Monique Vanden Esker:

Hoi Karlijn,

Ik vind het geweldig, zeker nu de politieke toestand daar iets rustiger schijnt te zijn!
    Als jij geniet, dan lees ik het hier!