Bangkok chaos - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu Bangkok chaos - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu

Bangkok chaos

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

28 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

We zijn aangekomen in Bangkok! De vlucht is prima verlopen, heb alleen niet geslapen helaas. Het is hier 5 uur later dan in Nederland, dus toen we aankwamen was het al ochtend. Bangkok is een heel drukke, chaotische stad en vooral heel warm! De luchtvochtigheid is zo hoog dat ik het gevoel heb dat ik me constant in een vlindertuin bevindt. We slapen in het hotel Diamondbangkok dat ontzettend mooi en schoon is (en ze hebben er airco!!). Vanmiddag komt Oh ons ontmoeten om te vertellen waar we morgen heen moeten. Oh is de zus van Ae en Ae is de vrouw van de organisator van volunthai ;) (snappen jullie het nog?) Het plan is dat we morgen naar Chaiyaphum gaan en de familie van Ae en Oh ontmoeten. Ik heb nog maar voor 2 minuten internet, dus dit was een heel kort bericht. Jullie horen snel weer van me!

Xx Karlijn

• 28 Juni 2010 - 07:57

Mama:

ha Karlijn!
    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    We hebben hier de vlag voor je uitgehangen voor het behalen van je bachelordiploma afgelopen vrijdag.We zijn supertrots op je! Erwin en ik zijn nog aan het bijkomen van onze unieke reis naar
    Z-Afrika.
    Geniet van alles wat gaat komen en (ik weet dat je het niet graag hoort) let op jezelf!
    Dag meid! Tot de volgende keer.
    papa, mama, Erwin.

• 28 Juni 2010 - 08:31

Jitske:

Cool!!
    Veel plezier en ik zal je berichtjes hier gaan volgen. Ik vlieg vrijdag naar Costa Rica :) Dus voor mij begint het ook bijna.
    xxx

• 28 Juni 2010 - 14:33

Monique Vanden Esker:

Die Warmte herinner ik me van onze reis naar dat prachtige land!!
    Zijn de mensen nog steeds zo vriendelijk?
    Natuurlijk pas je goed op jezelf (mama, Wilma!), maar geniet vooral!

• 28 Juni 2010 - 18:44

Leonie:

Hey Karlijn!:)
    Blij dat jullie goed aangekomen zijn! Hier is het ook warm en benauwd, maar ik dénk dat jij ons overtreft:P
    Slaap lekker vannacht in het mooie hotel (daar heb ik wel vertrouwen in na die vlucht;))! En succes met het treffen van O/E/A?!:P

Tot blogs!:D

• 28 Juni 2010 - 19:38

Karen:

Yay, fijn dat de vlucht goed is verlopen :)
    Ondertussen zal je wel allang liggen pitten, dus eh, slaap lekker door ofzo.
    Veel plezier en succes morgen~

• 28 Juni 2010 - 21:46

Leonie:

KARLIJN!! JE HEBT EEN 8 VOOR PHN!!:D Goed gedaan!!:D We hebben hetzelfde (afgerond dan, jij had 0,2 hoger:D). Nu kun je officieel echt helemaal compleet gerust zijn op je diploma!:D Gefeliciteerd!

• 29 Juni 2010 - 08:09

Liza Toemen:

Super gaaf! Maak er een leuke tijd van. Ik zal je volgen. Voor mij duurt het helaas nog wat langer voordat ik weg mag.

• 29 Juni 2010 - 14:23

Amber Kuipers:

Hi karlijn
    supergaaf dat je in thailand zit, daar wil ik ook nog wel een keertje heen, ik ga je volgen!

• 29 Juni 2010 - 16:36

Dennis:

Heel veel plezier daar in Thailand Karlijn!

• 29 Juni 2010 - 16:59

Judith Klievink:

Hoi Karlijn,

Bij 'toeval' stuitte ik op je berichtje (zag het op facebook). Wat supergaaf dat je dit doet, echt waaaaaaaaaahh supergaaf! Misschien een heel onnozele/praktische vraag, maar hoe leer je die kinderen precies engels, als je geen thai spreekt?

Proficiat ook met je diploma, ben je van plan nog een master te doen? Welke?

In september en oktober volg ik de vakken food microbiology en food fermentation, wellicht zie ik je daar? Of een keer bij het BSG?

Geniet van je reis!

• 29 Juni 2010 - 18:04

Lirije:

Yo!

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen:)! Hier is het ook echt warm! (te warm voor mijn doen) Ben druk aan t leren voor mn her:( helaas, nayah morgenmiddag ben ik er vanaf;) laat je wel weten hoe dat ging! K ben benieuwd hoe het ontmoeten met de familie ging..

Tot je volgende bericht!

Xx