Watthana Nakhon School - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu Watthana Nakhon School - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu

Watthana Nakhon School

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

03 Juni 2010 | Nederland, Wageningen

Ontzettend bedankt voor al jullie donaties! Ik heb nu al meer dan 400 euro ingezameld!! Dat is maar liefst 16.000 Thaise bath! Hier kan ik vast heel veel mooie dingen voor doen en kopen voor de kinderen. Via deze site laat ik jullie precies weten wat ik ermee doe. Ik zal heel veel foto's en filmpjes maken!

Het is nu bekend op welke school Claudia en ik komen te werken. De school heet Watthana Nakhon en ligt in de Sa Kaew provincie. Dit is ten oosten van Bangkok en vlak aan de grens van Cambodja. Op deze school zijn nog nooit eerder vrijwilligers geweest. Dit maakt het spannend maar ook heel leuk! We verblijven in een gastgezin bij Miss Orawan Seedee. Zij is lerares op de school waar wij ook komen te werken.
Ik heb zonet de school opgezocht op google earth. Het is niet zo goed te zien, maar het lijkt dat er een sportveld direct naast de school ligt. Dat is leuk om spelletjes met de kinderen te doen! De school zelf is niet erg groot... Het sportveld is namelijk 4 keer groter dan de school :p Ik ben heel erg benieuwd wat me te wachten staat! Jullie horen weer van mij zodra ik in Thailand ben; vanaf 28 juni!

Xx Karlijn

Update 15 juni
Ik heb een youtube-account aangemaakt, zodat jullie de filmpjes die ik in Thailand maak, kunnen bekijken. Dit is de link: http://www.youtube.com/KarlijnThailand
Ik heb er 1 filmpje opgezet om te kijken of het werkt. Dat filmpje is vorig jaar in het kindertehuis in Zuid-Afrika opgenomen.

• 03 Juni 2010 - 15:39

Jitske: