Watthana Nakhon School - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu Watthana Nakhon School - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Karlijn Meeks - WaarBenJij.nu

Watthana Nakhon School

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

03 Juni 2010 | Nederland, Wageningen

Ontzettend bedankt voor al jullie donaties! Ik heb nu al meer dan 400 euro ingezameld!! Dat is maar liefst 16.000 Thaise bath! Hier kan ik vast heel veel mooie dingen voor doen en kopen voor de kinderen. Via deze site laat ik jullie precies weten wat ik ermee doe. Ik zal heel veel foto's en filmpjes maken!

Het is nu bekend op welke school Claudia en ik komen te werken. De school heet Watthana Nakhon en ligt in de Sa Kaew provincie. Dit is ten oosten van Bangkok en vlak aan de grens van Cambodja. Op deze school zijn nog nooit eerder vrijwilligers geweest. Dit maakt het spannend maar ook heel leuk! We verblijven in een gastgezin bij Miss Orawan Seedee. Zij is lerares op de school waar wij ook komen te werken.
Ik heb zonet de school opgezocht op google earth. Het is niet zo goed te zien, maar het lijkt dat er een sportveld direct naast de school ligt. Dat is leuk om spelletjes met de kinderen te doen! De school zelf is niet erg groot... Het sportveld is namelijk 4 keer groter dan de school :p Ik ben heel erg benieuwd wat me te wachten staat! Jullie horen weer van mij zodra ik in Thailand ben; vanaf 28 juni!

Xx Karlijn

Update 15 juni
Ik heb een youtube-account aangemaakt, zodat jullie de filmpjes die ik in Thailand maak, kunnen bekijken. Dit is de link: http://www.youtube.com/KarlijnThailand
Ik heb er 1 filmpje opgezet om te kijken of het werkt. Dat filmpje is vorig jaar in het kindertehuis in Zuid-Afrika opgenomen.

  • 03 Juni 2010 - 15:39

    Jitske:

    Veel plezier!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Mijn naam is Karlijn, ik heb Voeding & Gezondheid gestudeerd aan de Wageningen Universiteit en ben sinds januari 2013 promovendus in Amsterdam bij de AMC-UvA. In 2009 heb ik mijn eerste grote reis gemaakt. Ik heb toen vrijwilligerswerk gedaan in een kindertehuis in Zuid-Afrika. De zomer erna, 2010, heb ik geschreven over mijn 2e grote avontuur: Engelse les geven op een middelbare school in Thailand. In 2011 kon ik voor het eerst reizen combineren met mijn studie door middel van een stage in Namibië. Het project waar ik momenteel op promoveer is internationaal georiënteerd waardoor ik veel kan reizen. Ik ben ervoor onder andere naar Ghana en Kameroen geweest. Via dit reisdagboek houd ik jullie op de hoogte van belevenissen tijdens mijn reizen.

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 91016

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 05 Juli 2015

National Institutes of Health

17 Augustus 2014 - 08 September 2014

Mbale

01 Januari 2013 - 02 Maart 2014

RODAM

22 Mei 2011 - 19 Oktober 2011

Synergos

27 Juni 2010 - 05 Augustus 2010

Volunthai

02 Juli 2009 - 03 Augustus 2009

Masigcine

Landen bezocht: